9 juli 2012

Snabbt.

Idag börjar mitt jobbschema. Eller ja, just idag råkar jag vara ledig, men från och med den här veckan och fyra fram¨åt är det jobb som gäller. Den senaste veckan har det varit lite som har skrivits här, men jag tänkte sätta igång snart igen. Den här senaste veckan har fyllt med en del sol och bad, Sara har varit här och i lördags var det Robins syskons tur. En tur in till stan för att träffa James har också hunnits med. Den här veckan har en riktigt bra matplanering så jag tänkte lägga upp den och vara noga med att följa upp med recept och bilder. Snygg sommarmat ftw!

Måndag och ledig som sagt. Jag har egentligen ingenting planerat förutom en brakfrukost och sedan åka till läkaren för lite provtagning. Robin jobbar och ikväll är det makrill och en svettig joggingrunda som står på menyn. Later!




Inga kommentarer: