28 okt. 2008

Fullt upp!


Härligt, ledig både måndag & tisdag!

Vaknade nyss, tagit en dusch och ätit lite frukost. Försöker ringa en kollega ang julafton, känner mig lite sugen på att jobba kvällen då, trots att jag jobbar dagen. Kapitalisten talar... :)

Idag skall jag i alla fall på möte klockan 14.00, sen skall jag ta en öl med Mikaela och Sandra. Har vartit och shoppat igår, skall lägga upp lite bilder sen.. Tror jag skall ha den svarta klänningen och dom lite ljusare stövlarna i eftermiddag. Vilket kap btw, stövlarna kostade 199 spänn styck! Sedan köpte jag även ett skitsöt svart jacka, kort kappmodell med stora klädda knappar. Men en 38:a var tyvärr (MOHAHAHAHAHA) förstor för mig, så jag skickade Robin att byta den mot en 36:a idag. Det söta Snö-halsbandet fick jag i sen födelsedagspresent av Carro, tack Sopi! ;)

Skriver mer ik, xxx luutra

Inga kommentarer: