28 okt. 2008

Jobb & fredag...


Sitter och tittar ut på blåsten, mindre kul att åka till jobbet i detta :(
Moppen funkar iaf nu igen, knack, knack.. Robin ringde nyss och sa att han redan var på väg hem, jag hade också velat ha ett jobb som man kunde flexa lite som man ville. Testa det i min branch, "Jag jobbar hemmifrån nu på förmiddagen" :D Haha...

Helgen blir inte mycket roligare än fredagen den heller, jobbar dag imorgon och kväll på söndag. Ljuspunkten är väl att jag jobbar med Carro, Mikaela och Maria, skall bli kul!

Lite trött på livet i största allmänhet nu, tycker väl mest bara att jag står och stampar på samma fläck. Önskar att ett år kan gå, så jag kan börja plugga :) Ser fram emot det jättemycket, hade vart kul om Sopi ville köra racet med mig också. Måste i nästa vecka skicka efter mina betyg, så jag kan sätta mig och bestämma vilka kurser jag skall läsa nu i vår, har hittills bestämt mig för Företagsengelska iaf. Kanske att det blir någon ekonomikurs också. Får försöka ta dom grejerna jag har nytta av i den riktiga utbildningen.

Nu skall jag iaf ta lite och äta, har inte hunnit med frukosten och klockan är redan ett ;)


xxx, luutra

Inga kommentarer: