14 mars 2013

Onsdag.

Godmorgon! Idag är det torsdag och solen skiner alldeles härligt. Jag har piffiga vårsjalen på mig och matchar med pärlor i öronen. Jag vet verkligen inte vad som har hänt med den här veckan, dagarna har bara flugit iväg. Jag har massor att skriva på min rapport innan imorgon eftermiddag då jag tänkte skicka in eländet för lite granskning av handledaren. behöver komma vidare, och då är ju synpunkter och åsikter den bästa medicinen.

Jag har sovit som en kratta inatt, Robin jobbade natt och jag drömde massor av konstiga drömmar. Tydligen skall jag lämna Robin för en knarkare i Kanada, minsann. Där ser man. Hoppas den här natten blir bättre. Ikväll skall jag bara hem, äta lax och läsa klart min bok. Sova tidigt efter Antikrundan. Hey, vilken tant man är. So long!



Inga kommentarer: