8 okt. 2013

Flyttkartonger och göromål.

Så, nu var jag hemma igen! Vi flög upp här vid 7-tiden i morse efter att jag upptäckt att alla byggfirmor öppnar vid 6-7, så vi pyste iväg och köpte tio flyttkartonger. Handlade lite mat och plockade ut mina glasögon. Nu jäklar skall jag hålla i de här, inte tappa bort. *tummis*
Robin skall iväg och jobba om några timmar, men först kommer det hit en nisse från Erlandssons Bygg som skall riva hela klabbet, och kika på vad som egentligen behöver flyttas. Efter det skall jag sätta igång och börja packa. Kul kul.

Imorgon MÅSTE vi städa undan allt som står på uteplatsen, när jag stod där i morse med mitt morgonkaffe insåg jag hur dumt det hela såg ut där parasollet vajade lite i höstvinden. "Vad skall grannarna tro...", om man säger så. Men det får bli imorgon. Nu skall jag dricka en kopp té och invänta storasyster, som skall komma och låna systemkameran eftersom de skall på bröllopsresa till New York om ett par dagar. Jag älskar min kamera, så det kommer nog bli ett uppslitande farväl.


Inga kommentarer: