30 juni 2013

Mr. and Mrs. Roney

Liam och Alexandras bröllop igår var helt fantastiskt. Alexandra var underbart vacker precis som väntat och vigseln var bedårande med vackra bibelcitat och fina psalmer. Nu har Alexandra sagt "ja" och Liam "I will", och jag kan knappt bärga mig tills jag får träffa dem och höra allt om deras dag; deras tankar och deras upplevelser. Tyvärr gick inte jag och Robin på bröllopsfesten eftersom det för tillfället inte finns någon ork för festligheter - tråkigt men sant. Men det viktigaste var ju ändå vigseln.

Robin hade hand om kameran och svor hela vigseln över att den inte fungerade. När vi kom ut och jag fick tag i den visade det sig att den varit inställd på 2 sekunder istället för på single, så därför saknas massor av bilder från vigseln. Här kommer tre i alla fall. På kortet med massor av människor syns Liam, Alexandra, vår barndomsvän Anna och Liams föräldrar som vi mötte i Kanada. Det var härligt att få se dem igen och ge dem en stor kram.


Inga kommentarer: