4 juni 2013

Onsdag.

Godmorgon! Har kommit upp ur sängen, dricker kaffe, sminkar mig och plockar lite bland alla böcker som skall med till biblioteket idag. Skall in till stan och träffa Ida om en stund och plugga. Mysigt. Och förhoppningsvis kan jag lämna in rapporten idag, så det blir en heldag för mig. Dessutom skall jag förbi museet i eftermiddag, lämna lite böcker och säga hej då.

Robin har jobbat sin sista natt den här veckan s jag har sovit själv i natt. Får jag säga det själv så tycker jag att jag faktiskt har blivit himla mycket bättre på att sova själv det senaste. Är man van vid att alltid ha någon bredvid sig när man sover, så är det dels knepigt att somna, och dels så verkar det som om kroppen inte "glömmer" att man ligger där själv när man väl har somnat - jag vaknar verkligen hela tiden när Robin är borta! Är det konstigt? Eller finns det någon som känner igen sig? De senaste nätterna har jag sovit som en stock i alla fall, grymt.

Idag är det sailortema på kläderna. Slappa blå chinos, tvärrandigtröja och blå skor i tennismodell. Härligt.

Ha det fint så hörs vi senare!



Inga kommentarer: