24 aug. 2013

Oh happy friday!

Gosmorgon! Uppe med tippen trots att klockan bara är halv - och här skall det minsann straffpluggas för fulla muggar! Känner mig riktigt taggad för en gångs skull.

Igår var det lugnt åp hemmafronten, jag var hemma en sväng hos farmor och Sten och hämmade lite obetalda räkningar innan jag pös hemåt och fullkomligen stöp i säng. Robin kom hemvacklande vid sju och var dötrött efter sitt tolvtimmarspass som honom kommer jag nog inte se mycket av under dagen. Jag får se till att roa mig på något annat sätt idag, vilket lutar bli att plugg och städ. Oj så kul. Men oj så nödvändigt....


Här kommer en mycket roligare bild från en annan lördag! Här att jag, Robin, James och Sophia och åt pintos (stavning?) på Sprängkullsgatan. Mycket och gott mycket mysigt!


Inga kommentarer: