20 aug. 2013

Onsdag.

Uuh! Det är verkligen en strid att att sig upp ur sängen när man skall gå upp på mornarna, hela kroppen bara skriker "fortsätt sov"... Detta trots att jag såg till att lägga mig i tid igår. Jaja, det tar väl några dagar innan man kommer in i det så här efter sommaren. Nu är jag i alla fall uppe, klädd och packad. Haha, den var dålig. Jag skall åka in till Pedagogen med pappa idag så det blir skönt med skjuts. Robin den lilla grisen har sovmorgon och ligger kvar där jag lämnade honom och snarkar, så jag blir själv ikväll. Jag skall se till att svänga förbi Nordstan eller Åhlens och köpa en ansiktsmask, så skall jag ha "alone-time" här hemma med Dixie ikväll och titta på dåliga såpor. Fast det är ju inte sant egentligen, det blir förmodligen de gamla vanliga matprogrammen för min del. Men vi skall ha tjejkväll iaf. Nu måste jag springa, ha en toppendag. 


Inga kommentarer: