15 apr. 2013

Blurrp.

Måndag och riktigt varmt och skönt ute! Synd att man inte kan njuta av det eftersom det såg så himla kallt ut när jag kikade ut i imorse, och såg till att pälsa på mig ordentligt med stickad tröja, stickad halsduk och vinterjacka. Ständigt detta fail alltså...

Jag sitter på museet i alla fall och idag är det SHAPE UP som gäller. Dels sista ansökningsdatum för höstens kurser och dels är det hög tid för mig att ta mig i kragen och skriva skriva skriva skriva på rapporten, det har varit alldeles för slappt på den fronten den senaste tiden. Skärpning alltså.

Helgen har varit lugn, jag har faktiskt inte gjort något särskilt. Inget att blogga om från helgen alltså. Skall bli lite bättre att ta med mig kameran tänkte jag, så jag har lite att slänga upp här förutom gnäll om rapporten. Hade ju varit trevligt med lite fina bilder som omväxling.

Kaffe och pappersrens. Oven n' out.




Inga kommentarer: