9 apr. 2013

Tisdag.

Morgon på er! Sitter på praktiken och är på riktigt gott humör, jag fixade praktikträffen med diskussionen igår trots att jag kände mig så dåligt påläst. Skönt! Robin som var ledig igår hämtade mig uppe på Humanisten och sedan åkte vi och handlade, jag var helt död igår när jag kom hem och stöp i säng med en gång och lämnade disk och matlagning till den bättre hälften. Läste ut min deckare (mjaaa vad dålig) och sedan minns jag inte mer. Somnade tydligen med boken på näsan, sa Robin imorse.

Idag skall Robins bror hem till oss för mat och film, jag tror Robin skall laga pulled pork - my fave'. Mums vad gott! För att dra ner på kalorierna drar vi in bröd och cole salw och serverar en mangosallad med morötter till istället - spännande! Vi hörs ikväll!


Inga kommentarer: