22 apr. 2013

Crises.

Mors mors. Måndag hela dagen. Jag har tänkt att sitta på bibblan idag och skriva, inväntar Ida som skall komma och göra mig sällskap bland böcker, texter och skrivkrampsanfall idag. Känns bra att vara "tillbaka", eller vad man skall kalla det. Och det är tur att jag känner så, för som det ser ut så blir det inget sommarjobb för min del den här sommaren utan plugg istället. Om jag nu kommer in, men det skall jag väl göra på någon av kurserna som jag har sökt. Knack knack. Det var himla synd på det där sommarjobbet, jag hade hoppats på att få komma på intervju i alla fall. Men men, det var säkert flera tusen sökande på den där drömtjänsten, så jag antar att konkurrensen måste varit svidande. Life's tough. Nu är det dags att sätta igång här istället för att sitta och vara bitter. Ha en fin dag!

1. Pedagogen - long time no see! Nu skall det bli plugga av!


2. Kaffe från 7eleven, och fick på riktigt lite samvetskval för Robins skull när de bara hade de gröna "singelmuggarna" kvar. Tänk om han får veta?


3. Lite vår är det väl när man har både ljusa chinos och Converse på sig? Det känns så i alla fall!



Inga kommentarer: