3 jan. 2012

At last.

Sitter och gäspar. Jag och Robin har precis ätit mat, men av förklarliga skäl så var ingen jättesugen på mat just nu. Det börjar kännas av.
Grytan blev jättegod. Receptet ligger här nedanför förresten, om ni skulle vara intresserade. Det hade varit spännande att få höra om folk lagar mina recept, hur det går. Lägg gärna in kommentarer under receptet i så fall, det är alltid kul med respons. En vara en vanlig bloggare sällan får för mycket av förresten, jag tror att jag har läst någonstans att ett "vanligt" blogginlägg på en "vanlig" blogg får ungefär 1 kommentar per vart 150 läst inlägg. Weeho. Vilket gensvar!

Imorgon har jag lovat mig själv att åka in till Pedagogen och sitta där. Jag skall ta med mig lite böcker och se om det finns någon mer stans att stoppa in lite teori. Jag hade faktiskt tänkt att skicka in hela uppsatsen på fredag, om det nu går. Det hade inneburit några dagars ledighet för mig, och det hade känt skönt. Men, vi får se vad som hinns med.


1 kommentar:

Therese sa...

Här kommer en kommentar:
Du är söt!

Och din mat är goooo!

Jag blir alltid glad av att läsa det du skriver.
Du är duktig på det förstår du!