15 feb. 2009

Lock.

Är på jobbet men skall snart få gå hem, om dett par timmar i alla fall :) Helgen har gått ganska snabbt, jobbat fredag dag, hela lördag 7-21 och nu söndag dag. Robin har mestadels lagat hemma och myst, jag hoppas på en god middag när jag kommer hem i eftermiddag.
Alla hjärtans dag passerade relativt obemärkt, vet inte om jag tycker det är något att fira. Känns konstlat, bättre att ta till vara på de dagar man är pigg på att göra något tillsammans utan att känna att man måste tvinga fram något. Äta middag och ha det mysigt gör vi ändå så ofta.

Det har varit strålande väder i ett par dagar, och jag har varit ute och promenerat en del. i fredags gick jag till mina föräldrar, och passade på att prova skidkläder. Bara att konstatera, min lillasyster och jag har inte samma byxstorlek. Dumma pinne.
Så det blir till att köpa nya, jag har hittat ett par snygga Burton jag fastnat för.



I torsdags var det meningen att jag och Carro skulle åka och shoppa lite, men när Carro väl kommit för att hämta upp mig så hade jag tappat lusten. Vi gick en promenad och drack kaffe istället.

I eftermiddag skall jag skriva klart ett skolarbete och skicka in, har världens bästa idé och hoppas där med på ett högt betyg. Jag är lite besviken på skolan jag läser vid just nu, Thoréngruppen, kontakten fungerar dåligt och betyg och omdömmen lämnas inte ut i tid. Tråkigt, tycker allt flytit på så bra i övrig. Lärarna känns ganska inkompetenta och verkar sakna intresse för det dom sysslar med. Men men, jag är snart färdig med den här kursen.

Nu skall jag sätta mig och skriva lite medicinlistor, och sedan skall jag ta lite kafferast :)

xxx, luutra

Inga kommentarer: