16 feb. 2009

Discography

Sitter och har satt igång och pluggar. Jag är så himla lättdistraherad har jag upptäckt, i alla fall när nånting är tråkigt. Och det är detta, i alla fall innan det börjar flyta på. Sitter och kollar på skolans hemsida, och blir mer och mer irriterad. Som tur är skall jag göra en utvärdering om hur jag tycker skolan varit när jag är färdig med kursen, och då skall fröken få sina fiskar varma. Dumma fröken. Jag har inte fått svar på mina senaste 6 mail (skickade över 2 veckor), och mina två senaste arbeten har inte blivit rättade, 2 veckor för sent.

Idag blir det bara pyssel här hemma, Robin hade lovat att städa nu i helgen, men TADAAA!!! Surprise! Karlslok.

Igår var vi en sväng hos Sophia och hämtade lte skidkläder, vårt plågsamt tajta budget har fått mig att inse att det blev till att låna skidkläder i år. Lånade en grå/vit skidjacka modell mindre av Spohia samt ett par svarta skidbyxor. Jag får väl överleva. Sedan ser det mesta ok ut, Robin behöver nytt underställ så det får vi väl åka och köpa i helgen, tillsammans med nya vantar till mig. Hade världens goaste skidvantar för ett par år sedan, svarta tumvantar i fleece med vanliga "inner-fingervantar", men jag slarvade bort en tyvärr. Och dom som var så varma och mysiga.

Har pratat med min Anna, som kanske skall följa med till Sälen. Wiiee! :)

Idag måste jag:

1. Skriva klart Powerpointarbetet
2. Skicka iväg ett brev till skolan om studietakten
3. Städa

Blä. Bäst att sätta igång och få tummen ur.

Inga kommentarer: