3 feb. 2009

Robins födelsedagsfest

Nu är älsklingen äntligen 25. Det var en lång, stressig men otroligt rolig dag i lördags. Började dagen på sängen, med present, frukost och lite champagne. Lustig känsla att känna sig salongsberusad, och sedan titta på klockan och se att den inte är mer än halv 10 på morgonen ;) Men, han fyller bara 25 en gång. Om ett och ett halvt år är din min tur, huhga!
Sedan roade vi oss med att städa huset, Robin misstänkte fortfarande ingenting utan var helt inställd på middag hos mamma på kvällen. Klockan 5 kör Robin mig till jobbet, där Laila hjälpte mig med hår och allt. Klänning och höga skor :)
Sedan hämtade pappa upp mig, och vi åkte och hämtade Robin. På med ögonbindel, och sedan åkte vi runt i stan och hämtade upp Carro, Martin och Anna och drack en cider i bilen. Sedan ledde vi upp Robin till Gitzes lägenhet, han fattade inte ens att det var jag och Anna som hjälpte honom. Otrolig. Upp till lägenheten och träffa Gitze, Finn och Jacob, av med ögonbindeln och se Robins min. Haha, så mycket liv för ingenting! Han såg så grymt besviken ut, det var svårt att hålla sig för skratt. Där satt han på sin 25års dag, tillsammans med mamma och mammas pojkvän, lillebror och tre av MINA kompisar, inte nes hans. Han fick en drink i handen och vi satte oss ner och delade ut några presenter. Sedan reste sig Finn, och bad Robin följa med honom in i köket för att hjälpa till med maten. Upp med skjutdörarna, och där stod alla och skrek "grattis" :) Vi var sammanlagt 15-17 pers.
Vi hade fantastiskt roligt, vi drack, åt tapas och dansade. Klänningen satt som en smäck, och jag hade knappt alls ont i fötterna, tada!
Sedan drog vi vidare, in en sväng på Babar, där jag drack tequila med Sopi och spelade airhockey med James, skitskoj! Gissa vem som vann? ;)

Sedan hände det mindre roliga, min mobil försvann. Mobilen skiter jag i, lika så telefonnumrerna, men alla bilder... Jag tror jag hade minst 50 bilder från kvällen, och all är borta. Känns så himla tråkigt, jag hade så gärna velat ha dom. Känner även nu hur jag säckar ihop när jag tänker på det, det är så sällan alla ses och vi hade så himla kul, och inte en bild finns kvar. Tyvärr var det nog jag som nästan enbart tog kort under kvällen, men jag skall ringa till Gitze och kolla med henne, jag vet att hon tog några stycken i alla fall.
Var inne och köpte ny mobil igår, inte alls kul trots att jag vanligtvis brukar tycka det är ganska skoj. Tänker mycket på bilderna nu, vet inte riktigt varför jag reagerade så stakt på det, men det gör jag. Ush. Hoppas det finns några stycken i alla fall.

Annars var det en fantastiskt rolig dag och kväll, återkommer (förhoppningsvis) med några bilder.

xxx, luutra

Inga kommentarer: