14 juni 2011

Cash says; Good morning!

Nu har jag vaknat! Make bjöd på kaffe och apelsinjucie på sängkanten innan han åkte till jobbet, och sådant gillas ju såklart. Mer frulle i sängen, tack!

Jag har duschat och kommit i kläderna nu. Om en stund skall syster S komma och dricka kaffe med mig. Tidig morgonfika! Jag skall själv ställa mig och göra chilitoast, tänkte jag. Det suger efter jalapeños, säger jag bara. Gaah... Dessutom är burken snart slut och jag måste köpa en ny, men efetrsom jag skall in till stan och luncha med Sara så kan jag gå förbi Extreme food vid Esperantoplatsen, och så löser sig det problemet.

Nej, det börjar bli dags att förbereda frukost här hemma nu och ladda kaffekokaren. Har jag tur så har inte min syster några planer för dagen och då kan jag tvinga med henne att köpa hårfärg och sedan slinga mitt hår, det behövs verkligen nu. Utväxten ser inte så naturlig ut längre, så att säga... (Dessutom borde jag väl klippa mig också, men det är ett senare problem.)



Inga kommentarer: