17 juni 2011

Sömnproblem & mobilbekymmer.

Åter på jobbet. Jag och R hade en jättemysig kväll igår med en öl på Blomstermåla och sedan lite dessert hemma på uteplatsen i kvällssolen. Idag efter jobbet skall jag åka in till Kungsbacka (igen) och fortsätta bråka med den här telefonhistorien. Gud, vad skönt det skall bli när jag har den där jäkla mobilen i näven igen. Då skall jag aldrig mer svära över min telefon när den strular. Aldrig någonsin.

Fredag idag men jobb hela helgen - så det blir lugnt för min del. Vi skall äta lite mat ikväll och bara ta det lugnt. Fixa och dona.
Imorgon börjar jag först kl 15:30 så det blir sovmorgon för vår del. Underbart, jag sover så himla dåligt när jag skall jobba dagen. Inatt vaknade jag när det började regna och sedan låg jag och dåsade i några timmar innan jag kunde somna om. Ush, jag tycker det här med sömnen är jobbigt. Innan Robin åklte till Ringhals öfrrförra sommaren så sov jag som en stock, somnade när jag la huvudet på kudden och sov fram tills jag skulle vakna. Önskar det vore så nu med.

Nej, jobbet kallar. Och dessutom suger det i kaffetarmen. Lev väl.

Inga kommentarer: