18 juni 2011

Söndagsanteckningar.

Dripp dropp. Söndag morgon och jag sitter på jobbet och tittar ut på eländet utanför fönstret. Riktigt svenskt juni-väder, skulle man kunna säga. Hade det varit midsommar så hade det ju varit alla rätt!
Men, om vädret ändå skall vara såhär så kan man lika gärna jobba. Och ingen är gladare än jag, för trots att jag slutade sent och började tidigt idag (dålig ekvation i mitt fall), så har jag sovit som en stock. Utvilad alltså!

Imogon är jag ledig och har två saker på agendan. Ett, åka till polisstationen och skriva ytterligare ett kapitel på mobilhistorien. Spännande! (Polisen hade glömt fylla i serienumret på mobilen i anmälan, där av återbesöket. Jag är sjukligt trött på både The Phone House och på den där polisstationen nu.)
Två, träffa Mikaela. Länge sedan, så det skall bli mysigt. Under vilka förhållanden är jag inte helt hundra på ännu. Förmodligen fika.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad har hänt med mobilen då?

Luutra sa...

Det där är sekretessbelagt.