23 juni 2011

Om sanningen skall fram.

Sommaren försvann och verkar inte vilja komma tillbaka. Det är synd, jag hade behövt lite värme nu känner jag. Inte sitta inne och kura hela tiden utan ut och göra något. Båten är färdig och ligger i, hoppas det blir bättre väder i helgen så man kan åka ut.

Jag har egentligen fortfarande nada blogginspiration men får samtidigt dåligt samvete när jag inte skriver något. Skriva är terapi.

Igår hände det inte så värst mycket. Jag jobbade dagen och sedan åkte jag hem med Robin när han slutade. Vi stekte falukorv, kokte snabbmakaroner, spelade tv-spel och kände oss Svensson. Tog en öl på uteplatsen i blåsten och låtsades som att det skulle vara sommar.
Idag lyser solen lite genom molntäcket. Apprå på täcke har inte jag kommit i kläderna ännu utan sitter istället insvept i mitt duntäcke. Katten har fått frulle och jag dricker aplesinjuice. Snart skall jag koka potatis och göra potatissalladen inför imorgon. Gaah, det är tråkigt att laga mat när man inte kan fota och blogga om det senare. Jag är så ytlig.



Inga kommentarer: