26 nov. 2012

Bad på Marstrand i november.

Igår var jag och Robin på Marstrands havshotell och badade, tränade och hade det skönt. En halvtimma i ångbastu och häng i varma tunnor medan höstregnet strilade ner. Skönt. I gymmet körde vi styrka med fokus på bröst, aj vad ont det gör idag. Jag hann också ta bilder till min uppgift som skall lämnas in på torsdag, några blev riktigt bra.

Jag gillar Marstrand, i alla väder och alla årstider. Jag brukar kunna komma upp en tre, fyra gånger om året, Marstrand är alltid lika vackert. Någon gång skall jag unna mig en natt på Grand, och äta Tenans havskräftor med dricka rosa champagne till kvällmat. Någon gång i livet.

Och ha överseende med bilderna. Ingen har någonsin varit snygg i en badtunna. Men det är inte det som är poängen.



Inga kommentarer: