28 nov. 2012

What are you doing it for?


Har precis ätit en brakfrukost bestående av vörtbröd och julskinka (nu är den första skinkan slut), yoghurt och müsli, kokt ägg, kaffe och jucie. Nu skall jag baske mig inte bli hungrig som jag alltid blir direkt när jag kommer in till stan. Skall passa på att koka kaffe som jag kan ta med mig in också, tänker ibland på hur mycket pengar jag lägger på kaffe på 7Eleven, och jag tror inte det är några småsummor direkt...

Annars är det bara plugg som gäller idag, sista dagen med veckans uppgift så den måste bli färdig idag. Först skall jag upp till UB och låna en bok och sedan är det skriva skriva skriva som gäller. Kanske skall jag belöna mig en tröja som jag sett på H&M när inlämningen är färdig och inskickad. Det är viktigt att vara snäll mot sig själv.



Inga kommentarer: