15 nov. 2012

Klänning, jumper, halsduk & vantar!

Nytt in från Divided! Ni ser vem som är på tröjan va'? Just det! Blev så himla glad när jag hittade den, på pricken likt med den rosa näsan och allt! Dixie uppskattar att hon är min idol. Klänningen blir min thanksgivingklänning, jättesöt på och smickrande för figuren (Eller ja, hur man ser ut framför spegeln och hur det ser ut i verkligheten har jag fått lära mig är två vitt skilda saker...). Ny halsduk och vantar med fina rosetter i metall på. Fin detalj! Jag fick ett par fina mörka jeans och en svart kjol med dragkedja med i paketet också, men det var inget roligt att fota. De dyker säkert upp här hur som helst någon gång. Och förresten, är inte det lyckan när man får hem ett klädpaket, och ALLT passar och är fint? Underbart!



Inga kommentarer: