13 nov. 2012

Sistaschampo och tvättbalsam.


Jag har ju satt igång med balsammetoden nu, men har hittills bara gjort en tvätt, den sista med schampo. (Klicka på Balsammetoden bland kategorierna till vänster så hittar ni det inlägget.) Som ett litet ps bara så är det här mitt sistaschampo och mitt tvättbalsam. Jag tänkte köpa ett bättre vårdbalsam om jag känner att den här metoden funkar för mitt hår, men än så länge använder jag samma balsam till både tvätt och vård. Mitt sistaschampo blev billigaste tänkbara, just för att man bara skall använda det en gång. Gå in på www.lockig.se för att hitta fullständiga listor på godkända schampon, balsam, inpackningar och andra hårprodukter. Jag tänkte göra min första balsamtvätt ikväll (tre dagar efter sistaschampo-tvätten), kanske blir det en bild och ett inlägg om det efter tvätten.


1 kommentar:

Mandosa sa...

hur går det för dig med BM? :)