2 dec. 2012

Årets första snö!

Godmorgon! Ny skjortan på och läppjar god apelsinjucie till julmusiken som går i bakgrunden. Jag är minst sagt utvilad, vid 8 stöp jag i säng efter att ha sovit en timma på soffan och nu känns det som att jag är redo för vad som helst. Måndag och min uppgift skall lämnas in, dessutom har jag lite att läsa inför morgondagens föreläsning. Först hade jag tänkt att göra allt hemifrån, men jag ångrade mig nu och sitter och väntar på att Nils skall gå upp så man kan ringa och fråga om man får åka in med honom. Det vore ju käckt - för ute yr snön i luften! Jag är så himla glad att vi fick upp granriset och slingan igår, det lyser på fint nu i all snö. Hoppas snön får ligga kvar nu!

Ikväll skall vi bara ta det lugnt, Robin stackaren satt uppe till 12 igår helt i onödan, för att han trodde att biljetterna till Bilbo skulle släppas på natten. Det gjorde de inte :) Gymmet och middag, det är det vi skall pyssla med innan sovdags.



Inga kommentarer: