20 dec. 2012

Plock och plugg.

Godmorgon, eller godmiddag det kanske är snarare. Igår var jag sent hemma efter att ha suttit och pluggat till sex, och sedan åkte hem till farmor för att pilla lite med deras räkningar som tenderar att komma in lite för sent ibland. Får se hur vi löser det där.

Torsdag och jag slafsar omkring i mysbyxor och smutsiga glasögon. Grejar med tvätt och mat och skall snart sätta tänderna i dagens plugg. Inlämningen i historeibruk skall skickas in och sedan skall jag börja förbereda för en spännande intervju på fredag.

Idag skall jag laga en vegetarisk pasta med avokado, broccoli, fetaost, purjolök och rostade punpakärnor. Ni hör ju! Det är en av mina pastafavorier och har synts här flera gånger, men goda saker tåls att upprepas! Bild och recept kommer lite senare!



Inga kommentarer: