6 dec. 2012

Fredag.

Gäsp. 16 minus ute, fy sjutton. Brr. Kokar ägg och väntar på Robin. Han har varit på jobbet sedan klockan tre i natt och stackaren kom inte hem från julbordet förrän vid tolv på natten. Han är nog trött nu. Vi trodde ju inte att det skulle bli så mycket larm nu när det var snö och minusgrader, men tydligen är det någon ny grej som kan hända och som händer hela tiden. Haha, det är det lilla jag kommer ihåg från när Robin förklarade det för mig. "Något händer", konstaterade jag och fortsatte diska.

Fredag i alla fall, och jag tänkte ta mig in till stan lite senare. Jag skall ha möte med studielaget i samtidsarkeologin klockan ett på Humanisten och sedan tänkte jag få tummen ur och få läst lite när jag ändå är där uppe och kan sitta i läsesalen. Igår blev verkligen ingenting gjort, jag satt mest och pillade med precis allt annat än det jag skulle göra. Suck. Ta tag i det idag, ja....





Inga kommentarer: