15 dec. 2012

Hyllor och nassar.

Jag är så nöjd att jag håller på att explodera. Idag när vi var på loppis sprang vi förbi en liten hyllmöbel, mörk, hög, och med ganska många facka. Det tog två sekunder av tankeverksamhet innan jag förstod att det var vår tv-möbel som jag fantiserat om i år. Vi prutade ner den till halva priset tillsammans med en julklapp och en trägris (fina Nasse...) och åkte hem. Torkade av hyllan och började fixa med sladdar. Det visade sig att och ett av facken måste varit tilltänkta till våra elektronikprylar för allt passade perfekt. Vårt playstation bara gled in och följdes av en lycklig suck. Ni skall få se så fint det blev!

Nu har jag ätit korv med bröd och är helt färdig. Jag skall ladda upp lite bilder på möbeln och greja lite här, så får ni se senare. Här kommer en loppisbild på mig och Nasse så länge! (Nasse är en julljusstake, för er som undrar.)


Inga kommentarer: