21 jan. 2013

An animal.

Godmorgon! Tisdag och jag är på benen efter en natt med massor av mardrömmar så soffan. Dessa hjärnspöken alltså... Det börjar bli tröttsamt att vakna upp och ropa efter Robin och fråga om "någon har hänt". Ush, fattar inte vad det kommer ifrån.

Jaja. Andra dagen på praktiken idag och jag skall gå med på en visning nu på morgonen, det skall bli spännande att se hur visningarna funkar på museet. Möte med min handledare för att försöka räta ut lite frågetecken och sist skall jag hugga tag i själva projektmodellen. Mycket att göra!

Jag har hunnit slänga i mig lite frukost och kaffe, så nu är det bara att packa ihop sig. Igår missade jag bussen och det skall baske mig inte hända idag igen, jäkla Västtrafik till att gå tidigare än vad som står i tabellen. Morr... Idag är det jag som står där tio minuter innan avgång och fryser fötterna av mig.


Bild: Morgon-stros i Marda Loop, Kanada. Kaffe, kavaj och shopping!


Inga kommentarer: