10 jan. 2013

She never stands.


Finns det något jag tycker riktigt illa om så är det människor som i alltför hör utsträckning fläker ut sitt mående och pågående konflikter i bloggar och på sociala medier. För att själv inte trilla dit och bli en sådan själv, så räcker det nu med att konstatera att precis allt som kan gå fel näst intill gjort det. Jag är mycket låg nu, det räcker att säga det. Morfar begravs idag och på grund av flera omständigheter har jag bestämt mig för inte vara med. Väldigt tråkigt såklart. Stor kyss till morfar.

Idag skall jag in till Pedagogen och begrava mig i plugg. Det är det enda som hjälper just  nu. Ha en bra dag, kanske kommer det upp något inlägg här lite senare idag när jag tröttnat på mina etnologiska texter och behöver en paus. Hej hej.



Inga kommentarer: