4 jan. 2013

Att återgå till det normala (med frid i sinnet)

Den här dagen har börjat riktigt bra. God sömd och väckt av min underbaraste Robin som lade sig bredvid mig när han kom hem från nattskiftet, och viskade "att det finns kaffe nere i köket". Jag sträckte på mig som en katt, åt serverad frukost och pussade massor på Robinsson. Sedan satte jag mig vid datorn och pluggade i 280 tills det var dags att göra sig i ordning. Nytvättat hår och nya julklappssjalen av syster. Fint. Pappa kom i regnet och hämtade mig och körde mig från dörr till dörr till Pedagogen där jag nu sitter med underbaraste Ida, bloggar och pluggar omvart annat. Klockan ter skall jag möta upp en tjej för att köpa en bok och klockan 17 är det äntligen dags för kvällsfika med fantastiska Mikaela. Det går bra nu, kompis det går bra nu. Och ja; en sak till! Bodumtermosen jag fick i julklapp är helt underbart bra - gatis varmt kaffe hela förmiddagen! Vardagslyx!




Inga kommentarer: