18 jan. 2013

Incoherent med Robin, Sophia, Sara och jag.

Ibland är det kul att gå igenom datorn, bara för att se vad som ligger och skräpar i bildmapparna. Om ni visste hur mycket bilder jag har. Många. Mååånga. Mest på mat mig själv och katten, men en och annan på kompisar, platser, elaka visdomsord och kanske någon blomma. Nej, där ljög jag. Inga blommor. Här är några sådana bilder, i alla fall.


1) Robin på promenad. Är han inte hiskelens stilig?! Gud vad jag älskar honom. Och hur han luktar, precis där hals och bröst möts. Mmm... Sommar, värme och min Robin.


2) Sophia utanför Vink på Andra Långgatan, pratandes i mobilen. Shopia och jag var matchande klädda med blusar och höja tajta shorts i marin-stuk på den! (Jag hade min blus med katter på!) Vi surade en stund med hennes telefon,  men sedan bestämde att att nu fick det vara nog: All in på Tranquoli! (Haha, pappa var inte glad när han såg taxikortet morgon efter. Tsss... "Men pappa - hade du hellre velat att vi våldtogs i Vasaparken sådär kl 04:30?? JUST DET PAPPA!



3) Stolt som en tupp, förmodligen på väg till någon föreläsning i sociologin. Nya jodphurs i fint skinn från Vagabond, den nya vax-rocken från Barbour och en obligatorisk kaffe i handen, som alltid. Höstsol och tro på framtiden!



4) Kvällen som slutade ganska så otippat och som började så jävla bra. Vi säger inget mer om det, men Sara, du är en fantastisk kvinna. Klok och förnuftig, även om vindarna blåser hårt, så kommer du ändå hänga i. Jag jag finns där för dig.


5) Hehe, watch this shit: I saw that, said the Karma  (Actually Carma sucks, cuz there's antoher guy who sees you all time, not only just that time.

Carma is... like his, like his.... What do you call it..?? Intern!




6) Här var jag varm, glad och iförd mina absoluta älsklingströja. Kattgos, kattposerande i juletid. TID, för någon jävla julefrid blev det nog inte riktigt, Men jag älskar mamma, och jag älskar katterna.
. Och filtarna. Och kanske även den där ullmössan, den för plats här i the cicle of love, om vi drar ihop oss lite. Så!

Inga kommentarer: