8 feb. 2013

Allt om Mat och Risifrutti.

Så. Nu tror jag att jag är på väg att reda upp de senaste dagarnas oreda. Allt med praktiken har varit lite övermäktigt, men nu tror jag att jag har funderat klart och vet hur jag skall göra. Men jag skall ta helgen och flundra vidare tills på måndag.

Robin har smitit in till stan för att slå runt med kompisar men jag stannar hemma. Jag är dödstrött och känner att jag behöver ta det riktigt lugnt den här helgen. Jag försökta boka in mig och Robin på halvdagsspa på söndag men det var tyvärr fullt. Synd, det får bli simhallen och några längder där istället.

Nu skall jag ta och hugga in i min supergoda saffransrisifrutti med björnbärssylt (testa om ni inte gjort det, den försvinner säkert snart och är helt underbart god!) och i ett sprojlans nytt nummer av Allt om Mat. Katten har fått lax- och kycklingmousse att kalasa på sedan när det är middagstid. Känner på mig att det här kvällen kommer bli jättemysig.



Inga kommentarer: