25 feb. 2013

Måndag.


Idag har det vara att plugga ifrån stan och hemifrån, men det är inte illa det inte. Fått en del gjort. Men imorgon skall jag in till museet igen för en heldag där med massor av skriva. Det känns aldrig som jag kommer riktigt någonstans, trots att sidantalet blir fler. Märklig känsla.

Så den här veckan skall det bara pluggas, pluggas och pluggas. Jag viull verkligen ligga på plus-sidan om jag skall iväg, vi kommer inte hem förrän på tisdag så det gäller att ligga i fas. Har lite ångest över den där rapporten, men då är ju allt i sin ordning visserligen...

Nu skall jag sätta igång och matplanera för en nyttig vecka (jag hittade ett recept på en kycklingsallad med persikor och fetaots, mums!), greja lite med tvätten och glo på tv. Jag tror det blir tidigt i säng ikväll. Fast jag bara ligger och vrider mig.

Imorgon är det fröad fisk med citronyoghurt som står på schemat. Gott!

Hej då!



Inga kommentarer: