22 feb. 2013

Morgonsvamel från praktiken.

Nu är jag inne på Emigranternas Hus och är redo att kicka igång fredagen. Jag har massor att skriva och massor att läsa. Kanske sitter jag bara här halva dagen, jag har mängder av böcker att hämta på biblioteket och skulle egentligen kunna sitta där i eftermiddag. Vi får se.

Fredag som sagt. Ett glas vin som AW i eftermiddag? Nopp, jag och Robin skall till gymmet ikväll och köra kondis. Mindre kul, men skön känsla efteråt. Igår körde vi styrka i nästan en hel timma och jag känner minst sagt av det idag, även om det faktiskt hade kunnat vara värre. Ikväll låter vi maskinerna vara och satsar på löpbandet istället och avslutar med stretching. Bra för ömma muskler.

Kvällen tänktes avslutas med den nya storfilmen Cloud Atlas, av skaparna till Matrix. Ett tre timmar långt stjärnspeckat spektakel som utspelar sig i sex olika tidsåldrar och fyllt med olika karraktärers äventyr och öden. Någon som har sett trailern? Spännande, anyway.

Nu är det dags att ta tag i rapporten på allvar och sluta flamsa omkring här på bloggen. Duty calls. Hej hej!



Inga kommentarer: