6 feb. 2013

Kisses.

Happ happ. Nyduschad och redo för sängen trots att klockan bara är kvart över sex. Robin är världens tråkigaste sällskap och ligger bara och sover för att han skall jobba natten. Kul, kul.

Idag har jag varit hemma från museet med plugg. Ligger och läser sida upp och sida ner om Titanic och japp, jag börjar bli trött på båtskrället. Gott åt henne att hon skönk. Nej, det var elakt. Strunt samma. Sophia var och fikade imorse, vi åt frukost med världens godaste bröd och kaffe med mjölk från Robins nya mjölkskummare som han fick i present av farmor. Mums vad gott, vi hann med flera koppar. Annars har dagen varit ganska så långsam och tråkig. Imorgon skall jag in till universitetet för att läsa kurslitteratur, hoppas det går bra för titlarna är verkligen inte superspännande tyvärr. Men de måste läsas, som sagt.

Nu skall jag sätta mig och kika på vattenblandare till köket och en kran till badrummet. 
Dags för nytt. Whoop!



Inga kommentarer: