1 feb. 2013

Fredag.

Sista dagen på arbetsveckan och ledig dag från museet. Jag har hunnit vara hemma hos mamma en sväng innan det blev stan, nu sitter jag på Pedagogen och har tagit i tu med läsnignen för kursen. Lite ångest på den, det är få titlar men nästan alla är på 200 sidor. Men det är lika bra att komma igång, snart skall vi ha gruppdiskussioner på Facebook och det är ju bra om man har något att klämma ur sig då.

Om ett par timmar skall jag träffa Anna för en fika. Robin slutar kl 18:00 ikväll, och efter det blir det raka vägen hem för lite matlagning och soffhäng. Jag vet faktiskt inte vad jag skall göra den här helgen, Robin jobbar tolv timmar om dagen tre dagar på raken så det blir en ensam helg. Kanske kan jag försöka få lite läst i alla fall, jag har hämtat två nya böcker till rapporten och då kan jag kanske lika gärna få dem lästa, som att sitta och glo på husprogram på 8:an... Vi får se. Dags att fortsätta läsa här.



Inga kommentarer: