7 feb. 2013

Uhff...

Gäsp. Fasen vad dåligt jag sovit i natt. Ont och värk i hela kroppen och Robin har inte varit hemma = orolig sömn som det är. Jag hade tänkt att åka in tidigt till biblioteket med eftersom jag somnade först klockan 4 i natt så blev det att sova i kapp på morgonen och starta upp dagen senare än planerat. Ingenting fungerar som det skall nu. Rapporten är det tvärstopp på och kurslitteraturen är supermastig. Ingenting känns kul just nu. Eller jo, min nya skummaskin till mjölken. Ni förstår ju hur läget är när det är den enda man är glad för. Brr. Jag vill gå i ide.

Men jag har i alla fall fått på mig kläder och är snart på väg in till stan. På agendan står först lunch med Ida, P-O och Sandra och sedan läsning på Pedagogen. Dagen skall avslutas med fika med Anna och Helena. Stora kameran får följa med idag!






Inga kommentarer: