13 feb. 2013

You're in!

Klipp, klipp med ögonen. Té är varken lika gott eller uppiggande som kaffe. That's true. From a sister to another.

God morgon! Idag skall jag till museet och sitta och skriva, och i förmiddag kommer ett gäng studenter från universitetet och skall gå på visning. Kul, jag har bara varit med när det är gymnasieskolor och grupper från grundskolan, så det här blir lite annorlunda. Annars är det inte mycket som står på agendan idag. Eller jo, jag skall försöka klippa mig i eftermiddag. Jag är jätteless på mitt hår nu och vill bli av med en decimeter och formklippa det lite. Så här kan jag ju inte se ut, slitet och dant. Hoppas de har tid i eftermiddag.

Annars inget nytt under solen. Ha en bra dag!


1. Ute på Caleo i lördag!
2. Robin får inte gå ut utan denna nuför tiden. Hårda bud.
3. Spa-mys.
4. Svinhöga skor = taxi.


Inga kommentarer: