6 juli 2011

Högsommar och jordgubbar.

Åh, det är så varmt att man avlider. Imorse tyckte jag det var kallt och krängde på mig en tjock jumper (världens mest moderna ord), chinos och skinnjacka på det. Snacka om att jag kommer få sota för det när jag skall cykla hem vid 3 och solen står och gassar över banvallen... Ush.

Innan jag cyklar hem skall jag förbi affären och handla några sista minuten-grejer för ikväll. Jordgubbar, dill, färskt bröd och yoghurt skall jag ha, var det tänkt. Hoppas jag hinner med allt, de kommer vid 5.
Det skall bli himla skoj att träffas och grilla lite, och för en gång skull kan man ju faktiskt säga att "vi hade i alla fall tur med vädret". Känns som att det kommer bli en ganska sen kväll.

Nu skall jag äta lite frukt och häva en kopp kaffe innan rasten är slut. Har en våldsam huvudvärk och misstänker att det beror på kaffe brist. Det får vi råda bot på!

Inga kommentarer: