13 juli 2011

Onsdagsrusning.

Ouf. Jobbar och är på rast. Det har varit ordntligt högt tempo idag så ikväll skall jag bara ta det lugnt, lugnt, lugnt. När jag slutar jobba klockan tre har snälla pappa lovat att köra mig till läkaren, har en tid där som jag fick först imorse så jag hann inte planera efter det. Men nu löser det sig i alla fall.

Goda nyheter, tre av fem dagar i min sista vecka i augusti har löst sig. Bara två kvar, och för min del är det inte hela världen om det blir så att jag får jobba de dagarna. jag är smått inställd på det.

Resten av veckan ser ut att vara fullsmockad med grejer. Imorgonkväll är det mys med Alexandra och lasagne, på lördag kommer Sara och hennes Martin (och hund!) ut till oss och äter lite mat. Jag har planerat en meny som jag tror kommer funka, skall ta lite bilder och lägga ut allt här i bloggen ikväll. Det blir italienskt med jordgubbssoppa till dessert. Smarrigt!


Inga kommentarer: