11 juli 2011

Måndag.


1) Jag är dödlig sugen på en riktigt saftig skinkstek med ett gott hemlagat äpplemos. Jag skall nog satsa på att laga en nu i vecka. För höstigt? Ha! Jag och Robin jagade fläskkorv i hela kommunen förra veckan! Är man sugen så är man!


2) The Phone House ringde mig imorse. Igen. Efter att jag blev sur i telefonen sist för att de aldrig hörde av sig när det lovat att de skulle göra det så har det numer för vana att ringa mig en gång om dagen. Inte för att säga något speciellt utan bara för att stämma av läget och säga att telfonen kommer komma; någon gång. Jag ser deras rutoinlista inför öppning framför mig. Torka av golvet, putsa disken, larma av, ringa Julia och lugna henne, öppna butiken.



3) Jag saknar skolan och plugget så mycket nu att jag håller på dö. Låt det bli höst snart igen, snälla!



Inga kommentarer: