11 sep. 2011

Bena i oredan där uppe. Good luck.

Tar en paus i läsningen och filurar lite på veckan som kommer. På tisdag är det uppsatsseminarium och på torsdag är det föreläsning på ANT, nätverksetnologi. Just det känner jag faktiskt att jag greppar just nu, måste bara bli färdig med litteraturen. Just nu är det läsningen som går segast, tack Gud för att vi har hemtenta och inte salstenta på den här delkursen.
Vidare så måste jag börja fundera på vad jag skall hitta på i vår och vad för kurser jag kan tänka mig att läsa. Slänga iväg ett par mail på det också. Helgen ser ut att bli "lugn", jag har inget jobb inplanerat förutom på tisdag då jag jobbar kväll. Annars är det bara läsning som gäller, läsaning och lite matlagning! Jag skall slänga upp en matplanering lite senare tänkte jag, och ikväll blir det fin torsk med chorizotak och bönsallad. Gott och hälsosamt, så jag kan lugnt ta en bit Key lime pie till... ;)



Inga kommentarer: