10 sep. 2011

Gryningspyromanen.

Godmorgon! (Godmiddag, godkväll...) Regn ute och en knorrande mage. Igår var Robins familj här på middag, vi åt gryta, drack vin och hade det trevligt. Alla tog om av grytan och alla åt upp sina desserter = jag är nöjd. Det var gott. (Recept kommer senare.)
Nu håller jag och Robin på och grejar här hemma, vi skall snart åka iväg och handla ett par saker till en paj jag skall göra här idag, Key lime pie - en amerikansk klassiker med sina rötter i Florida. Mums vad gott!
Jag tog tyvärr inga bilder igår så det skippar vi idag, jag måste bli lite bättre på den fronten. I bloggen just nu är det mest bilder på mat, bilder jag hittar på nätet och en och annan på mig själv. Skall bli bättre på att ta "vardagsbilder". Nu tutar Robin, dags att åka!

Inga kommentarer: