15 feb. 2012

Fråga mig inte...

Hemma från en föreläsning som aldrig blev av/öl med James. Vi samlades där på Humanisten, och upptäckte snart att vi var till antalet. Fräste lite över den värdelösa uppslutningen. Fortsatte fräsa över att läraren inte kunde släppa in när klockan var prick. Blev ännu surare när klockan var kvart över och vi slog fast att varken föreläsare eller kurskamrater kunde hålla tider eller var medvetna över vad "akademisk kvart" innebär. Blev tvärgriniga när vi började misstänka att ingen på institutionen var intresserade av att uppdatera GUL när föreläsningar är inställda. Svalde våra tungor ungefär vid halv, när vi insåg att vi inte ens hade föreläsning idag. Jaaaaames.... KOM OCH DRICK EN ÖL MED MIG.... Såklart gjorde han det, flög av vagnen vid Korsvägen för att kunna möta upp och trösta mig.

Nu är jag hemma, knaprar nötter och plinkar på tangenterna. Robin har fått en superfin tröja som jag fick med mig från stan och ligger där uppe och sussar. Jag skall ta en dusch, få av mig sminket och sedan krypa ner. Imorgon är det Peddan som gäller. Sov gott!



Inga kommentarer: