25 feb. 2012

It's not me, it's you.


Jag tankar musik (måste verkligen radera all musik på telefonen och BYTA UT...!), och väntar bland annat på Lily Allens album "It's not me, it's you. När jag satt och sökte bland musik av henne så kom jag och tänka på någon award-kväll Lily Allen var på för ett par år sedan där hon ställde till det för sig av två anledningar.


Först och främst kom hon till galan med nyfärgat rosa hår (vilket jag i och för sig tyckte var lite småballt), men framför allt iförd en döda-bambi-klänning. Det konstervativa Amerika satte i halsen när de såg små bambi's, halshuggna och med blodet sprutandes över Lilys klänning. Givet klänningsval för en galakväll? Vad vet jag. Lily måtte ändå varit på helspänn för hur hennes klänning skulle emotas och glömt att äta innan hon gick hem ifrån, för satan i gatan hon blev sedan. Jag såg något filmklipp när hon skulle lämna festen, och först fick hon bäras ut av vakterna och sedan skulle hon langas över något plank och in i en bil som stod parkerad på andra sidan, men eftersom Lily Allen aldrig har varit någon 50 kilos-jänta så höll vakterna på att tappa henne när hon skulle över planket. Poor girl. Om ni undrar vad det är hon håller i så är det sitt nyvunna pris hon krampaktikt håller framför ansiktet.



Inga kommentarer: