20 juni 2012

Ask.

Efter Grekland är det fullständigt panik med mitt hår. Jag börjar misstänka att frisören inte färgade håret förra gången, utan tonade det. När jag tänker efter så började färgen försvinna långt innan vi åkte, även om det var på semesterna som jag på allvar började bli gul/organe. Så. Nu ser jag inte klok ut, är ganska så irriterad och dessutom PANK. Vad gör man då? Jo, man gör samma misstag som alltid; man färgar håret hemma. Öpp öpp öpp öpp skriker alla ni som känner mig nu, men gott folk, jag skall ge mig på att färga det mörkare istället. Mycket lättare. Jag tänkte mig en ljusbrun ton med mycket askiga toner i, det tycker jag är tjusigt. Jag har hittat en från Schwartzkopf som heter Natural and easy no 550 som jag gillar. Jag återkommer med bilder ikväll... Tror jag...


Inga kommentarer: