5 juni 2012

Så ja....

Det var några dagar sedan, men här är jag. Eller ja, kind of. Idag är det onsdag och hela veckan sedan jag fick sommarlov har varit ett enda stort blur. Allt var huller om buller och sedan blev jag så sjuk att det måste ha varit år och åter år sedan jag kände mig så här eländig sist. Feber, kräkts, frossa, en jäkla hosta, ja, u name it... Jag har verkligen haft allt, inklusive djälulusiska sömnribbningar som grädden på moset. Idag när jag vaknade kändes dock världen lite, lite klarare. Halsen är fortfarande helt fucked men jag kan tänka, och höra mig egen röst igen i alla fall. Tre dagar kvar till Grekland och det innebär lite pyssel för mig och (min lika sjuka) make. Vi skall handla ett par grejer och börja se över vad vi skall ha med oss. Hör senare, om jag orkar släpa mig till datorn.





Inga kommentarer: