7 juni 2012

Ett lättare liv.

Morgon! Idag känns livet mycket lättare (och klarare!). Klockan är si sådär halv åtta och jag har kommit igång lite smått med dagen. Idag skall jag först till läkaren och sedan hem och börja packa, för imorgon är det äntligen dagen då vi byter svensk skitsommar mot härlig grekisk värme. Och tioårsjubileum! I år hart vi lovat oss själva att packa så lätt så möjligt, och jag har här tillsammans med min kaffekopp börjat sortera bland shorts, klänningar och toppar. Jag har köpt en del nytt i sommarklädesväg det senaste, vilket känns enormt skönt nu. Ingen ångest här inte. Två fina nya klänningar tänkte jag visa i ett senare inlägg! Nu skall jag hoppa in i duschen, svepa den sista citronyoghurten (mmmm...) och fortsätta med tvätt och packning. Hörs senare.




Inga kommentarer: