24 juni 2012

Lait.

Morn'. Sitter framför datorn och känner mig duktig så här på morgonkvisten. Vi lyckades pallra oss upp här på morgonen (vid 4:00, sjukligt tidigt) och ta oss ut på en timmas powerwalk. Stekt frulle i amerikansk anda och nu är jag själv igen. Egentligen skulle jag in till stan här på morgonen på ett möte med det blev inställt så nu ligger dagen fri. Inget bra väder så det blir nog till att hålla sig inne. Jag passade på att beställa teoriboken för körkortet nu på morgonen så jag kan komma igång med teoriplugget under sommaren, och samtidigt så beställde jag något häfte med körscheman för privatister. Lite struktur kanske kan hjälpa mig att komma igång med körningen också, det har varit segt med det det senaste. Jag saknar verkligen tre, fyra timmar på vardagskvällarna, Robin är sällan hemma förrän vid sextiden och då skall middag och helst gym hinnas med innan man slocknar. Äh, vi får försöka skärpa oss.

Mer då? Lite mail skall skickas ang vårterminens praktikplats och diskberget skall tas om hand. Bäst att börja med ett avsnitt av Escape to the country. Hurry burry.



Inga kommentarer: